Foreningen er stiftet af en række fans, som siden Sektionens åbning i 2006 har været blandt drivkræfterne bag udviklingen af tribunen. Vores vision er at tage Sektionen til det næste niveau; vi vil give de bedste forudsætninger for vores medfans til at støtte F.C. København.

Ved at melde dig Sektion 12 Foreningen bliver du en del af det samlede fællesskab bag F.C. København, og er samtidig med til at støtte op omkring udviklingen af fanmiljøet, hvor det månedlige kontingent går til bl.a. leje af busser til udebaneture, mere merchandise, afholdelse af arrangementer for fanmiljøet samt finansiering af fremtidigt fanhus som et samlingspunkt for københavnere. Alt sammen med det formål at give de bedste vilkår for at være fan af F.C. København.

For 70 kr. om måneden bidrager du til udviklingen af det Københavnske fanmiljø, som de seneste år har været i en rivende udvikling, og modtager en række medlemsfordele.

MEDLEMSFORDELE:

– Rabat på udebaneture
– Rabat på udvalgt merchandise
– Mulighed for køb af eksklusivt merchandise.
– Invitationer til diverse arrangementer.

Vil du vide mere?
Så kontakt os her: foreningen@s12.dk

Foreningens vedtægter, kan de læses her
Persondatapolitik for Sektion 12 Foreningen, kan læses her